вторник, 23 декабря 2014 г.

Інформаційна картка 
учасника  другого (обласного) туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»
1.       Прізвище, ім’я та по батькові
Зрібняк Ганна Борисівна
2.       Дата  і місце народження
12 березня 1972 року, місто Жмеринка Вінницької області
3.     Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
Будецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
4.       Посада      заступник директора школи з НВР, вчитель історії та правознавства
5.       Педагогічний стаж роботи                   25 років
6.       Кваліфікаційна категорія                     вища кваліфікаційна категорія
7.       Звання                                                     немає
8.       Педагогічне кредо                                  «Вчитися легко, коли вчитися цікаво»
9.       Інноваційні форми роботи та технології, що використовую: прийоми та методи ІКТ, робота з ТЗН, дослідницькі, бінарні та інтегровані уроки.
Використання інноваційних технологій: технологія особистісно-орієнтованої розвивальної освіти;  технологія розвивального навчання і виховання Д.Б. Ельконіна; технологія індивідуалізації та диференціації освітнього процесу;  технологія гуманізації освітнього процесу, здоров'язбережувальні технології (впровадження профілактичних (різні види самомасажу, загартувальні процедури тощо), профілактично-лікувальних (фітотерапія, ароматерапія, музикотерапія тощо).
10.  Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
Сім’я. Робота. Хобі. Стандартна схема життя.  Хіба що порядок слів може змінюватись. Так живе переважна більшість.  В тому числі і я.
Моя сім’я – це служіння, довіра, впевненість у майбутньому.  Це священний, важкий і приємний обов’язок матері, дружини, доньки. Відома істина: «Всі сім’ї щасливі однаково».  А ось проблеми…
Робота… В  школі не робота. В школі важкий, але також і радісний труд. Я люблю свою маленьку сільську школу. Болять її нужди. З тривожним оптимізмом розмірковую, яке майбутнє чекає і дітей, і нас, учителів сільських шкіл. Я – історик та правознавець, тому й аналітик: шукаю паралелі в минулому, порівнюю з реаліями сьогодення, прогнозую, що буде далі.
Я люблю  предмети, які викладаю, але по-особливому відношусь до історії. Історія – це величезний підручник знань. Переконана, треба всім вчити історію протягом усього життя. Кажуть, що історія нічому не вчить. Неправда. Істинно мудрих вчить, не вчить обмежених. А вивчення правознавства дає можливість зрозуміти та усвідомити правдивість  нашого життя.  Я хочу виховати у своїх учнів розуміння істинної мудрості: жити, даруючи людям плоди своїх трудів. Мої уроки – це коло живого щирого спілкування з учнями. Я завжди зважую, готуючись до уроків, чи буде цікавою дітям обрана форма роботи. Тому не терплю одноманітності і сухого викладу матеріалу. Завжди готую якість «родзинки» майже на кожен урок. Ось чому протягом останніх років я працюю над науково-методичною проблемою «Використання сучасних інноваційних технологій на уроках історії та правознавства».  
Робота займає величезне місце у моєму житті. Відомо ж, що для вчителя  закінчення одного робочого дня автоматично стає початком наступного.
Та, як не дивно, а й в учителя знаходяться вільні годинки для активного відпочину. Моїм найпалкішим захопленням є читання. Я з покоління тих, для кого книга була головним джерелом пізнання і розваги. Тому захоплююча книга завжди перемагає телевізор та Інтернет. Ось кілька книг, які особливо вразили мене у свій час. В дитинстві – «Три мушкетери», в юності – «Мастер и Маргарита» та «Горе от ума», останнім часом залюбки читаю Б. Акуніна.
Крім того люблю поезію. Знаю напам’ять багато віршів. Іноді, щоб скоротити час у дорозі декламую їх сама собі. Чудова вправа для тренування пам’яті! 
А ще закохана в класичну музику. Улюблені – Бетховен, Моцарт, Шопен.
В дитинстві закінчила музичну школу за класом фортепіано, тому час од часу під настрій награю улюблені мелодії «бардів» 70-80х років.
Життя неможна висловити  одним, навіть найгеніальнішим, афоризмом. Тому моє життєве кредо має багато пунктів і правил. Одне з таких правил: пізнавати світ у всій його різнобарвності і багатогранності.
11.    Посилання на блог             anna99999.blogspot. com


1 комментарий :

  1. Ого, то Ви не тільки "історик та правознавець", а ще й чудовий письменник!!!

    ОтветитьУдалить